onsdag 3. november 2010

...oss som fortsatt venter på tur!

Da er første pulje sendt avgårde, og første dokumenterte bilde på plass!
Me håper at alt har gått etter planen og at 3 blide, men sikkert litt slitne jenter snart ankjem første destinasjon.

Tilbake sit me som fortsatt venter på at turen skal komme til oss. Men om akkurat 1mnd, 3. desember, sit også eg på flyet; på veg til Santiago! Der møter eg globetrottarane for så å ta vegen over grensa mot Mendoza og Argentina.

Alvoret har så vidt begynnt å gå opp for meg; kun 4 veker til å få unda:
  • vaksinasjoner
  • tømme Nomaden for alt av hendig reisestæsj
  • pakking ..på smartast mogleg vis (øvelse gjer mester!)
  • komme gjennom 1400 Lonely Planet sider
  • julepresesanger
  • bursdagspresenger
  • julebord
  • julefester
  • nok julegraut til at eg blir lei det
  • rekke å glede meg
  • skjønne alvoret?!
Men innimellom slaga skal eg passe på å sitte her og nyte oppdateringane fra Rut, Tonje og Cathrine - Kos dikka! :-)
Renate - fortsatt godt plassert heime i kulda, men om 1mnd skal lua kastast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar